Family Frost redesign

ACG Reklámügynökség Kft.

Kategória:
E-kereskedelem, Szolgáltatás
A pályázat elérhetősége:
https://www.frost.hu/
Szavazás állása 52

Marketing célok:

A több mint 25 éves márka, a Family Frost arculatának és weboldalának újragondolása két célt szolgált: leporolni a márkát és előtérbe helyezni az online rendelést. Az arculat frissítésénél fontos szempont volt, hogy a kutatások alapján a márkának 95+ százalékos a márkaismertsége, valamit adottság, hogy 300+ brandingelt autójuk sárga színe, valamint a jól ismert szignál mélyen a márkaidentitás része. Ezen felül a törzsvásárló rétegük az idős, vidéki korosztály. Így az arculathoz finoman kellett hozzányúlni, hogy megtartsa az ismert jegyeket, de közben egy fiatalabb, frissebb, mai kornak megfelelő képet sugározzon. A weboldalt funkciójában kellett átstrukturálni. Korábban a frost.hu egy corporate weboldal volt, aminek egy aloldala volt csupán az online rendelő felület, így sokan azt sem tudják – kutatási tény -, hogy online rendelési szolgáltatás is van több mint 6 éve. Ezért ezt a funkciót központi funkcióvá emeltük, de meghagytuk a cég értékeit is bemutató részeket is.

Célcsoport:

A stratégiában három fő célcsoportot határoztunk meg. A törzsvásárlói réteg csak a harmadik legfontosabb célcsoportként lett definiálva, hiszen ők egy idős réteg, akik otthon vannak, már nem dolgoznak és megszokták, hogy adott időben jön a csengős kocsi, így nem szorulnak az online rendelésre. A két fő célcsoport a vidéki gyerekkel rendelkező nők, valamint a városi családalapítás előtt álló fiatalok. Előbbiek a fő vásárló célcsoport FMCG termékek tekintetében, míg utóbbival lehet fiatalítani a célközönséget, potens internet használók és szívesen rendelnek online.
Vissza

További pályaművek a kategóriában