Nemzeti Utalvány weboldal

Nest Communications Kft.

Kategória:
B2B weboldalak
A pályázat elérhetősége:
https://nemzetiutalvany.hu/

Marketing célok:

A Magyar Utalvány Zrt. a magyar juttatási piac egyetlen 100 százalékban hazai tulajdonú utalványkibocsátója. Terméke, a Nemzeti Utalvány béren kívüli juttatásnak nem minősülő, eseti juttatási forma, amely jelentős adókedvezménnyel adható a munkavállalóknak és közvetlen hozzátartozóiknak.

Új piaci szereplőként a kommunikációs cél a márka ismertségnövelése és szakértői imázsának folyamatos építése volt a B2B szegmensben. A Magyar Utalvány Zrt. 2021-es indulását követően rövidesen a Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség stratégiai szövetségese lett és már több mint 4000 beváltóhelyi partnerrel rendelkezik.

A weboldal a beváltóhelyek toborzásának és a vásárlók (munkáltatók) felé történő kommunikációnak egyaránt fontos terepe. Kialakításánál lényeges szempont volt az online akadálymentesítés is: hogy minden korosztály számára jól használható és olvasható legyen. Tartalmi szempontból egyszerre kellett bizalmat ébreszteni, relevánsnak lenni a céges ügyfeleknek, és a magán felhasználóknak is.

Célcsoport:

A weboldal B2B fókuszú. Elsősorban a munkáltatóknak, azaz a termék potenciális vásárlóinak kínál információkat, valamint vásárlási lehetőséget a webshopon keresztül. Tájékozódásukat segíti a térképes kereső is, amely megmutatja, hol váltható be a közelükben az utalvány.

A weboldal másodlagos célcsoportja a beváltóhelyek. Letölthető formokkal lehetőséget teremtünk számukra a minél egyszerűbb csatlakozásra a beváltóhelyi hálózathoz, másfelől releváns és friss információkkal látjuk el a partnereket. Az utalvány tényleges felhasználói, a munkavállalók számára is számos hasznos információt kínál a weboldal, például a térképes keresőt vagy a béren kívüli juttatások magyarországi alakulásáról szóló aktuális híreket, elemzéseket.

Vissza

További pályaművek a kategóriában