Alapjárat 2.0

European Car Data House Zrt.

Kategória:
Média
A pályázat elérhetősége:
https://www.alapjarat.hu/
Szavazás állása 5

Marketing célok:

Az Alapjarat.hu Magyarország legfiatalabb autós magazinja, amit – 2016-os indulását követően – egy teljesen új és modern köntösbe öltöztettünk. || Elsődleges szempontok a könnyű kezelhetőség, a gyorsaság és az ügyfélélmény növelése volt. Az óránként frissülő tartalmaink mellett kiemelendő funkciók a sötét mód, a végtelenített content flow és a heti rendszerességgel megjelenő izgalmas és szórakoztató kvízeink. || Legértékesebb tartalmaink közé a tanácsadó cikkeinket, autótesztjeinket és a széles közönség számára informatív aktualitásokat soroljuk. || A külcsín mellett a belbecsre is komoly hangsúlyt helyeztünk a rebuild során, ami alatt az oldal struktúráját, technikai SEO-ját és szerver optimalizálását értjük. || Az új oldal 2022 szeptembere óta érhető el a nagyközönség számára, ahonnan eddig pozitív visszajelzéseket kaptunk, viszont a munkát továbbra is folytatjuk, hiszen az online világban nem létezik az a kifejezés, hogy "valami készen van".

Célcsoport:

Célközönségünk elsősorban az a haladó szellemű, 30 – 49 év közötti férfi, aki főként mobilon keresztül tájékozódik a nagyvilág eseményeiről, illetve aktívan használja a közösségi médiát.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában