Vidd haza Szekszárdot - applikáció

KNK PR & Media kft

Kategória:
Az év applikációja
A pályázat elérhetősége:
https://szekszardibor.com/applikacio/#https://szekszardibor.com/applikacio/
Szavazás állása 143

Marketing célok:

Szekszárd különleges mikroklímájú, napsütötte domboldalain már a római idők óta folyik szőlőtermesztés. A borvidék számos ikonikus borászatnak ad otthont, viszont hátrány, hogy a pincészetek több mint 6 000 hektáron, tehát nagy területen szétszóródva találhatók meg. Nehéz volt tájékozódni arról, hogy mikor, melyik pince van nyitva, hol, milyen esemény van és hogy lehet eljutni oda. Célunk a szekszárdi borturizmus fellendítése, a borszerető közönség idecsábítása, kiszolgálása és élményekkel való ellátása volt. A kommunikáció megújulását szorgalmazva a teljes térség összefogását sikerült elérni. Így új weboldal, új közösségi médiás csatornák és egy vadonatúj applikáció is született. A „Szekszárd borvidék” applikáción keresztül végre egyszerű lett a térképes navigáció az egyes borászatok és pincék között. A látogatók gyors és tömeges elérését szolgálják a borvidék eseményeiről szóló értesítések – „push üzenetekben”. A folyamatosan frissülő hírek mellett természetesen a borászatok, éttermek, szállások bemutatása is helyet kapott, valamint a jegyvásárlás és szállásfoglalás is néhány kattintással elérhetővé vált.

Célcsoport:

A borok és a színvonalas vendéglátás iránt érdeklődő Szekszárdra látogatók.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában