OkAuchan mobil alkalmazás

Auchan Magyarország Kft

Kategória:
Az év applikációja
A pályázat elérhetősége:
https://bizalomkartya.auchan.hu/okauchan
Szavazás állása 6

Marketing célok:

Értékeljük Vásárlóink Hűségét! Az OkAuchan mobil alkalmazás létrehozásának fő célja az volt, hogy ügyfeleink offline vásárlói élményét egy digitális megoldás használatán keresztül növeljük. Négy hónap alatt jutottunk el ötlettől a letölthető alkalmazásig, úgy, hogy vásárlóinkat helyzetük a termékfejlesztés központjába, az OkAuchan vásárlóink valós problémáira hozott megoldást. Ezt igazolja az is, hogy az indulásunk első 2 hetében már több mint 20,000 felhasználónk van. A tudatos vásárlási élmény erősítése mellett célunk a környezettudatos működés, a szinte zéró lábnyom digitális bizalomkártya megoldással egyszerre iktattuk ki a műanyagkártya gyártást, papír felhasználást és postai kiszállítást. Az új Auchan alkalmazással mindig a vásárlóink zsebében van a Bizalomkártyájuk, gyűjtik a pontokat és spórolnak egyedi, csak számukra elérhető ajánlatainkkal! Okos bevásárlólistánkkal kényelmesebbé és tudatosabbá vált a vásárlás, ráadásul biztos, hogy minden a kosárba kerül! Áruházi térképünk segítségével könnyebb és gyorsabb a bevásárlás, így az ajánlatainkkal kombinálva nem csak pénzt, de időt is spórolnak a vásárlóink!

Célcsoport:

Akik egyszerűen és tudatosan szeretnek vásárolni maguknak, családjuknak és szeretteiknek.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában