rs.hu

Richsoft Kft.

Kategória:
Kereskedelem
A pályázat elérhetősége:
https://www.rs.hu/

Marketing célok:

Az RS Bútor idén 29 éves történetében a 2016-ban történt generációváltást követően a fókusz a márka újrapozícionálása felé fordult és a meglévő törzsközönség mellett a fiatal családok és az első otthont berendezők felé irányult. 2019-ben kezdtük meg az rs.hu újragondolását és fejlesztését. A fejlesztés fő célja az volt, hogy a körülöttünk gyorsuló, egyre diigitalizálódó környezetben az elsősorban mobil eszközöket használó vásárlói közönségünk számára az áruházainkban személyesen megtekinthető több, mint 30.000 termékünket online is a lehető legteljeskörűbben, átlátató és könnyen kereshető módon mutassuk be, kényelmessé téve és optimalizálva akár a teljes vásárlási folyamatot: az inspirálódástól a megrendelés utókövetéséig. Termékkörünk sajátossága, hogy a vásárlások többsége személyes megtekintést követően dől el, ebben az esetben a honlap a válogatásban és a szűkítésben nyújt segítséget. Áruházaink virtuálisan körbesétálhatóak.

Célcsoport:

Nők, 35-54

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában