Neogranormon márkaoldal

Teva Gyógyszergyár

Kategória:
Márkasite
A pályázat elérhetősége:
https://neogranormon.hu/

Marketing célok:

Neogranormon – A bőr gyógyítója már 1933 óta 1932 karácsonyakor egy minisztertanácsi rendelet indította útjára a Neogranormont. Mióta egy nagy üstben először kikeverték az első adagot, része az ország mindennapjainak, az évtizedek során pedig több millió kipirosodott babapopsit, leégett hátat és feldörzsölt térdet kezelt az országban. Reméljük a Neogranormon hasonló szerepet tölt majd be a következő nemzedék életében is. Egy összetett digital stratégia részeként fejlesztettünk a márkahonlapot, hogy tovább építhessük a relevanciát (minél több potenciális bőr probléma és használati alkalom bemutatásával), fokozzuk a használati hajlandóságot és nem utolsó sorban építsük a Neogranormon márka imidzsét. A honlap elsődleges célja, hogy a kategória, vagy márka iránt érdeklődő fogyasztók számára biztosítsa a márkával kapcsolatos alapvető információkat, valamint a legalapvetőbb ismereteket a felhasználási területtel kapcsolatban. A fejlesztés során fontos tartottuk, hogy a honlapon könnyen lehessen megtalálni a három almárkát: Neogranormon kenőcs, Neogranormon BABY kozmetikumok és Neogranormon RECOVER testápolók. Továbbá könnyen elérhető lehetőséget szerettünk volna biztosítani az online vásárlásra, de fontos kiemelni, hogy a honlapnak nem kiemelt célja az online vásárlásra ösztönzés. A fejlesztés során figyelembe vettük a korábbi honlap technikai jellegű hiányosságait, melyeket igyekeztünk kijavítani, valamint törekedtünk a jobb organikus google keresési eredmények biztosítására.

Célcsoport:

25+, elsősorban nők

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában