BioBéla

Webergoline Kft.

Kategória:
E-kereskedelem
A pályázat elérhetősége:
https://biobela.hu
Szavazás állása 15

Marketing célok:

A BioBéla webáruházban a látogatók kiváló magyar bio és gourmet termékeket vásárolhatnak meg, melyekkel egészségesebb vagy épp élvezetesebb ételeket, fogásokat készíthetnek el. A webáruházban található termékek jelentős része laktóz, glutén és tartósítószer mentes. A BioBéla webáruház tervezése során egyértelmű célként fogalmazódott meg az egyszerű, letisztult, rendkívül gyors és könnyen kezelhető felület, valamint funkcionalitás. Kiemelten fontos volt továbbá, hogy a webáruház egyedi fejlesztéssel készüljön, mely lehetőséget biztosít a jövőben az egyedi ötletek rugalmas megvalósítására.

Célcsoport:

25-55 év közötti nők és férfiak, akik érdeklődnek az egészségesebb táplálkozás, illetve különlegesebb étel alapanyagok iránt.
Vissza

További pályaművek a kategóriában