PoleCenter-Minden, ami rúdtánc! ÚJPEST

PoleCenter Újpest Rúdtánc

Kategória:
Életmód és Sport
A pályázat elérhetősége:
https://www.polecenterujpest.com/
Szavazás állása 181

Marketing célok:

A PoleCenter-Minden, ami rúdtánc! brand megálmodói és tulajdonosai két lánytestvér: Viktória és Bernadett. ​Számukra a rúdtánc és rúdfitnesz nem csupán egy mozgásforma, hanem egy életstílus. A PoleCenter mottója: Minden, ami rúdtánc! Ennek szellemében a rúdtánc minden aspektusával foglalkoznak a PoleCenter branden belül: felnőtt és gyerek oktatás, versenyfelkészítés, rúdtánc webshop üzemeltetés, leánybúcsús táncos órák, fellépés, workshop és táborszervezés. Bázisuk Újpest szívében van, a PoleCenter Újpest Rúdtánc Stúdió és A PoleCenter BOUTIQUE Gyakorlóterem. Küldetésük, hogy minél több emberrel, első sorban nővel ismertessék meg ezt a mozgásformát, és ők is élvezhessék pozitív hatásait: a rúdtánc és rúdfitnesz rendszeres gyakorlásával a hölgyek fittebbek, egészségesebbek, és energikusabbak lesznek, a hétköznapi életben pedig magabiztosabbak és kiegyensúlyozottabbak önmagukká válhatnak. A honlap is ezt a célt szolgálja: informálni az érdeklődőket, lebontani a rúdtánccal szemben fennálló sztereotípiákat, és bizalmat építeni a látogatókban, hogy le tudják küzdeni a gátlásaikat. A kezdeti sztereotípiák után, hogy a rúdtánc csak a színpadi táncosnőknek és az éjszakai élet szereplőinek való, elterjedt  egy teljesen más hiedelem: többéves sportmúlt, erőnlét és hajlékonyság szükséges a rúdtánc elkezdéséhez. A polecenterujpest.com weboldal ezen szeretne változtatni, és tudatosítani a rúdtánc iránt érdeklődőkben, hogy igenis bárki képes megtanulni az elemeket, csak el kell kezdeni az edzéseket. A honlap másik célja, hogy a haladó rudasoknak is hasznos tartalmakat biztosítson. A PoleCenter MAGAZIN elnevezésű blog (-szintén a honlapon érhető el) keretében a lányok és a PoleCenter trénerei aktualitásokról írnak; (események, programok, workshopok) haladókat érintő tippeket és tanácsokat, otthoni edzéshez szükséges tudnivalókat, versenyzéssel kapcsolatos írásokat találhatnak az olvasók.

Célcsoport:

18-50 közötti nők

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában