Elektronikus ügykezelés megoldása a Komlói Fűtőerőműnél

FERLING Kft.

Kategória:
Az Év technológiai megoldása
A pályázat elérhetősége:
https://ugyfelszolgalat.komloieromu.hu/
Szavazás állása 32

Marketing célok:

A Komlói Fűtőerőmű korábban kezdetleges, word formátumú nyomtatványokat biztosított ügyfeleinek különböző ügyeik intézésére, amelyeket kézzel kellett kitölteniük, aláírniuk, majd személyesen, vagy scannelve küldhették be őket. Az e-ügyfélszolgálat fejlesztése során kiemelt figyelmet biztosítottunk az ügyek elektronikus kezelésére és követésére. A tervezés során egy rugalmas, dinamikus megoldásra törekedtünk, mely nem korlátozza a lehetőségeket.

Célcsoport:

A Komlói Fűtőerőmű ügyfelei

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában