Szavazás állása
301

Közönségszavazás / 2023
- 5591 PregHello kismama app
- 5015 MindentMent Fogászati ren…
- 1487 MOL Move
- 1355 Budapest Főváros XIII. ke…
- 1270 Divatekszerbolt.hu websho…
Marketing célok:
A Screvo App azért jött létre, hogy mindent megoldjon, ami a nyereményjátékokban eddig rossz volt, és a vásárlóknak és a márkáknak egyaránt mindent megadjon, ami a nyereményjátékokban jó – sőt, még annál is többet! A Screvo egy ingyenes mobilalkalmazás, jelenleg 110.000 letöltővel, ahol párhuzamosan fut több márka vásárlásösztönző nyereményjátéka. A vásárlók csupán egyszer regisztrálnak, ezután folyamatosan hozzáférnek az aktuálisan futó nyereményjátékokhoz. A legtöbb játékban történő részvételhez bizonyítani kell a vásárlást a blokk befotózásával, az ingyenes játékokon viszont azonnal részt vehetünk. Ezután következik a valódi játékélmény: a virtuális kaparós sorsjegy. Az appban futó összes játékhoz egyedi, a márka üzenetét kifejező digitális kaparós sorsjegy tartozik. Ráadásul egy kampányon belül sokszor 2 külön játék is található (alap és extra pálya), ami a vásárlásösztönzés mellett tovább fokozza az izgalmakat.Célcsoport:
Magyarországi vásárlókTovábbi pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!