GarVisor: a közösségi szervizkereső

Bárdi Autó Zrt.

Kategória:
Közösségi
A pályázat elérhetősége:
https://garvisor.com/
Szavazás állása 135
seoseeker

Online elemzés értékei

Technikai
index:
63%
Tartalmi
index:
50%
Népszerűségi
index:
28%

Marketing célok:

Kinek ne lenne egy-egy kellemetlen története autószereléssel, javítással kapcsolatban? A GarVisor közösségi szervizkereső bevezetésével Bárdi Autó célja a következő volt:

  • - hogy a hazai autószerviz-hálózatban elősegítse a transzparenciát, hogy a minőségi szolgáltató több lehetőséghez, megrendeléshez jusson, hogy a lehetőségekhez mérten tisztuljon a szervizpiac,
  • - hogy elősegítse az autótulajdonosok tájékozódását, információszerzését a szervizeléssel kapcsolatos lehetőségekről,
  • - hogy elősegítse a Bárdi Autó B2B-hálózatának növekedését,
  • - hogy ösztönözze a jobb minőségű alkatrészek használatát,  
  • - hogy kialakítson egy közösségi értékelési rendszert,
  • - hogy kiszűrje a gyenge minőségű szolgáltatókat.

 

A GarVisor-projekt keretében a Bárdi Autó két monumentális feladatot oldott meg:

  • - felmérte a hazai szervizpiacot külön-külön megvizsgálva közel 6 500 szolgáltatót,
  • - egy olyan közösségi platformot hozott létre, amelynek használatával a felhasználók saját tapasztalataik alapján értékelik az autószervizeket, ahol a felhasználót az értékelések segítik a hozzánk legközelebb eső autószervizek ajánlatai közötti választásban.

 

A rendszerben a felhasználók saját FB-ismerőseik ajánlásait első helyen látják. A GarVisor mobilra optimalizált, a használatot emellett egy kapcsolódó, mobilra írt applikáció is segítheti. 

Célcsoport:

B2C: gépjármű-tulajdonosok; B2B: gépjárműszerviz-szolgáltatók; egyéb: sajtó

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában