Digitális névjegy a totális fényűzésben

Cicli Ottime Kft..

Kategória:
E-kereskedelem
A pályázat elérhetősége:
https://biondobike.hu/
Szavazás állása 52

Marketing célok:

A Biondo Bike kerékpárüzletet 1999-ben alapította két profi kerékpárversenyző, a huszonkétszeres magyar bajnok, hatszoros Giro d’Italia résztvevő Seregély Márta - és az olasz nemzeti bajnok Gabriele Biondo. Ez az ország első és mindmáig egyetlen, kifejezetten országúti kerékpárokkal foglalkozó üzlete. Mi vagyunk az egyetlenek Magyarországon, akik szinte csak olasz és mindemellett kizárólag luxus kategóriás termékekkel foglakozunk – méghozzá, 23 éve ugyanazokkal. A weboldalt az üzlet harmadik talajdonosa, Horváth Bence készítette Fridrik Béla webfejlesztővel közösen. Fejlesztésünk fő célja, ugyanaz, mint magáé a vállalkozásunké: összekötni, amit érdemes. A szakmaiságot a luxussal, a közvetlenséget a minőséggel, az online-t az offline-al. Mérhetőt a mérhetetlennel. Polgári kultúra, visszafogott extravagancia és mintaadó stílus. Platformunk szeretne referenciája lenni a prémium szegmensnek a magyar KKV szektorban.

Célcsoport:

30 és 75 év közötti sportolásra és prémium termékekre nyitott nők és férfiak

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában