Dubicz Borászat és Szőlőbirtok

Promesa Marketing Kft.

Kategória:
Márkasite
A pályázat elérhetősége:
https://dubicz.hu/
Szavazás állása 50

Marketing célok:

Egy borászat életében az ősszel érkező új évjárattal minden évben lehetőség nyílik valami frisset mutatni magunkról. Idén ehhez nem csupán az ízeket, illatokat használtuk fel: logónk, színeink megújításával a Dubicz márkát is frissítettük, igyekeztünk még jobban átadni a borainkban rejlő játékosságot, fantáziát, fiatalságot. Megújult weboldalunkon és webshopunkon keresztül pedig igyekeztünk még többet megmutatni magunkból: az egyedi borkóstoló programok a személyes találkozásokat teszik még különlegesebbé, míg a borok részletes és kreatív bemutatása új tételek kipróbálására buzdít. Utóbbinál igyekeztünk hangulatokat, úgynevezett életpárosításokat is ajánlani: egy Sauvignon Blanc tökéletes lehet, ha úgy érzed, hogy nem elég a 24 óra, de ünnepelhetsz egy Sárhegy Kékfrankossal, amikor úgy érzed, hogy minden összejön. A blog a szakmai edukálás mellett lazább cikkeket is rejt, míg a borászat bemutatása is részletes, szemléletes.

Célcsoport:

Borkedvelők, borászok, szakma, borozás iránt érdeklődők
Vissza

További pályaművek a kategóriában