DomiArt Photo honlapja

DBI Szoftver Kft.

Kategória:
Portfólió oldalak
A pályázat elérhetősége:
https://www.fotozas-debrecen.hu
Szavazás állása 1
seoseeker

Online elemzés értékei

Technikai
index:
92%
Tartalmi
index:
87%
Népszerűségi
index:
48%

Marketing célok:

A honlap fejlesztésekor valamennyi megoldást és funkciót elsősorban mobilra fejlesztettünk, hiszen a célcsoport nagyobbik része az X és Y generációhoz tartozik. Viszont később a látogatottsági adatok azt mutatták meg számunkra, hogy a desktop megjelenésben, ami picit háttérbe szorult a fejlesztés során, navigációs „fekete lyukak” jöttek létre, azaz egyes felületeken magas volt a lemorzsolódás vagy a bizonytalan kattintások száma. Így az idei marketing célunk a „Vissza a jövőbe” címet kapta, vagyis a remek mobil navigáció mellett a desktopra helyeztük picit a fejlesztési hangsúlyt. Grafikus navigációs felület (új fejlesztés) A fotózás árak menüpont, ahol bemutatjuk kategóriákra bontva a fotózásainkat grafikailag és funkcionálisan is megújult. Egy kategóriára kattintva grafikus felületet kap a látogató, ahol azonnali információkhoz, egy áttekintő nézetben. A cél az volt, hogy ne csak a részleteket, de az elkészült fotók által nyújtott hangulatot (érzelmet) is azonnal átadjuk, még a döntés előtt. Egy ilyen felület itt érhető el: https://www.fotozas-debrecen.hu/fotozas-arak/noi-fotozasok Fotózás tervező (egyedi funkció) A fotózás tervező segít eligazodni a közel 60 féle fotózás között. A látogatónak néhány egyszerű kérdésre kell válaszolnia. A kérdésekre adott válaszok alapján a felajánlja azokat a fotózásokat, amik leginkább relevánsak, személyre szabottak lehetnek az adott személy számára. https://www.fotozas-debrecen.hu/fotozas-tervezo

Célcsoport:

Hölgyek korhatár nélkül. Férfiak, akik igényes fotókra vágynak. Családok, barátok és párok, akik szeretnék megörökíteni a köztük lévő erős kapcsolatot.
Vissza

További pályaművek a kategóriában