Parashoutapp

Crossagora Kft.

Kategória:
Az év applikációja
A pályázat elérhetősége:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.crossagora.parashout&hl=hu&ah=xT-j_VLZ-l8XHIVhWZvlOOakUhg
Szavazás állása 0

Marketing célok:

A lokáció-alapú marketing lényege, hogy egy felhasználó akkor kapjon meg egy üzenetet (értesítés, hirdetés, üzenet), amikor egy meghatározott lokáción (GPS adatok alapján) tartózkodik, vagy tartózkodott.A hiper-targetált marketing térnyerésének oka nagyon egyszerű: egyre nagyobb a zaj, és egyre nehezebb megszólítani a potenciális vásárlót. A technológiai fejlődés arra kondicionálja a felhasználókat, hogy már csak a perszonalizált, nagyon személyes üzenetekre figyeljenek.Ennek a tendenciának az eredménye a lokáció alapú marketing fejlődése, a small data jelentőségének növekedése és a mikro-közösségek/influencerek térhódítása is. A lokáció-alapú appok, így a Parashout nagy előnye, hogy kizárólag releváns tartalmat kap a felhasználó. Geo-targetált üzenetekkel újfajta csalikat találhatnak ki a vállalkozások, és megalkothatják a fizetős szolgáltatásaik virtuális, ingyenes verzióját.Továbbá forradalmasítaná a rendezvények kommunikációját is, ami jelenleg nagy kihívást jelent minden szinten.

Célcsoport:

KKV, globális márkák, egyetemek, fesztiválok, nagyobb rendezvények
Vissza

További pályaművek a kategóriában