Csernusdoki, a digitális tartalmak úttörője

Hydelight Event and Communication Kft.

Kategória:
Művészek, közszereplők honlapja
A pályázat elérhetősége:
https://csernusdoki.hu
Szavazás állása 3

Marketing célok:

Ki ne ismerné Dr. Csernus Imre pszichiátert? Rendkívül izgalmas kihívás vele együtt dolgozni. Sokszínű, érdekes, szokatlan, népszerű és hiteles abban, amit csinál. Nem véletlen, hogy könyvei és előadásai egyaránt népszerűek, bármikor meg tud tölteni egy előadótermet. Egyedi személyisége megmutatkozik számos területen, hiszen amellett, hogy a magyar női vízilabda-válogatott sportpszichiátere, kávézót és éttermet nyitott, szőlőbirtokot művel és meghatározó média jelenléttel is bír. Alig egy hónapja megjelent legújabb könyve hetekig vezette a Libri és a Bookline sikerlistáját. Igazi ikonnak számít szakmájában, és a digitális tartalomszolgáltatásban is úttörő! Online megjelenését támogatja az új weboldala, ahol akár névre szóló, dedikált könyvet is vásárolhatunk, emellett az aktuális előadásairól is minden információt elérünk. Struktutált oldalt tárunk a felhasználó elé, mivel a szakértői tartalom sem szokványos. Feliratkozhatunk a 24 előadásból álló online önismereti tréningre, mely szigorú keretek között moderálja a felhasználót. Lehetőségünk van további online stream előadások megvásárlására, amit akár az otthon kényelméből is megnézhetünk, természetesen neves színészekkel, magas minőségben készített video tartalmak útján. Csernus doki jelen van a közösségi oldalakon is (Facebook, Instagram, Youtube, TikTok), emellett hazai és külföldi előadásaira belépőjegyet is vásárolhatunk a megújult honlapon keresztül. Sőt, már elérhető a jövő évben induló online fogadóórára történő jelentkezés is!

Célcsoport:

Dr. Csernus Imre munkássága, aktuális előadásai és könyvei iránt érdeklődő felhasználók.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában