PÉCSI VÁSÁRCSARNOK (Pécsi Vagyonhasznosító Zrt.)

Pécsi Vagyonhasznosító Zrt.

Kategória:
Kereskedelem
A pályázat elérhetősége:
https://pecsivasarcsarnok.pvh.hu/
Szavazás állása 8

Marketing célok:

A vásárcsarnok mindig is egyfajta találkozási pont, közösségi tér szerepét töltötte be. Szeretnénk, ha az új Pécsi Vásárcsarnokra már nem, mint egyszerű piacra tekintenének, hanem mint egy ún. organikus, élményt jelentő bevásárlóközpontra. Ahol tudjuk, hogy kitől mit veszünk, az árusokkal folytatott beszélgetésekből akár megismerhetjük az áru eredetét és történetét is. A weboldalunk célja ezért a letisztult, informatív, mégis figyelemfelkeltő és látványos kivitelezés, az átlátható és könnyű eligazodás, az akadálymentesség megteremtése (Akadálymentesítés menüpont) azért, hogy a hátrányokkal élők is részesei lehessenek az élménynek (letölthető hangostérkép). A Kínálat menüben a találkozási pontként működő árusok oldalain akár kapcsolatba is léphetünk velük. További cél események teremtése által újabb közönségrétegek bevonzása (Eseménynaptár), igénygenerálás, tájékoztatás (Hírek, Hírlevél-feliratkozás). Végső célunk a brandépítés, hogy a július 8-án megnyílt új vásárcsarnok bekerüljön Pécs város ismert és keresett nevezetességei közé.

Célcsoport:

Meglévő vásárlóink, a helyi és környékbeli emberek, a helyi, a háztáji, a kézműves, a kistermelői és őstermelői termékek kedvelői, a fiatalok, a tudatos vásárlók és a turisták. Mert piacra járni menő!

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában