MOL Limo honlap

GreenRoom Kft.

Kategória:
Márkasite
A pályázat elérhetősége:
https://www.mollimo.hu/
Szavazás állása 90
seoseeker

Online elemzés értékei

Technikai
index:
64%
Tartalmi
index:
70%
Népszerűségi
index:
73%

Marketing célok:

A MOL Limo a MOL-csoport 2018-ban indult közösségi autómegosztó szolgáltatása A Limo flotta túlnyomó részét 400 db, matricázott VW UP típusú, 5 ajtós autó alkotja, de a MOL Limo flottában ezen kívül 50 db Mercedes-Benz A-osztályú autót is találnak a felhasználók, ha csipetnyi luxusra vágynának. A car-sharing előnyei közé tartozik, hogy használatával csökkenthető a környezet terhelés, és a városi forgalom zsúfoltsága. Ezenkívül alternatív közlekedési mód a városban közlekedők számára és könnyebb elérést biztosít egyes tömegközlekedéssel nem megfelelően ellátott viszonylatokban és időszakokban. A MOL Limo website elsődleges célja ösztönözni a felhasználókat a car-sharing szolgáltatás kipróbálására és rendszeres használatára. Dinamikus és könnyed edukációs anyagaival a célcsoport könnyen és gyorsan megtalálhatja a számára fontos információkat.

Célcsoport:

• Belvároson belül saját/céges személygépjárművet használók • 30 év alatti felhasználók • Turisták • Nagybevásárlást intéző belvárosi lakosok • Külső kerületek lakói, saját szgk. kiváltására

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában