Budapest Music Center honlap

GreenRoom Kft.

Kategória:
Kultúra
A pályázat elérhetősége:
https://bmc.hu/
Szavazás állása 28
seoseeker

Online elemzés értékei

Technikai
index:
68%
Tartalmi
index:
81%
Népszerűségi
index:
69%

Marketing célok:

A jelenkor magyar zenei értékeinek együttes és összehangolt felmutatása – 1996-os alapítása óta ez a Budapest Music Center fő célkitűzése. A bmc.hu célja, hogy modern és közérthető formában bemutassa a BMC ház komplexitását. A teljesen megújított tartalomban kiemelt szerepet kapott a programskála, amely könnyedén tallózható, az események bemutatása multimédiás tartalommal gazdagon támogatott.

Célcsoport:

• A BMC ház látogatói főként a 12-70 éves korosztály azonban az aktív látogatók a 30-50 közötti korosztály közé tehető.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában