Elit Kozmetikus Program

Yellow Bird Hungary Kft.

Kategória:
Közösségi
A pályázat elérhetősége:
https://elitkozmetikusprogram.hu/

Marketing célok:

Megbízónk a Kalcsu Cosmetics, a Babor és a Maria Galland kozmetikumok magyarországi forgalmazója. A kampány célja egy szakmai közösség létrehozása volt. A megbízónk elképzelései szerint a közösséghez csatlakozó magyar kozmetikusok szakmai továbbképzéseken, marketing és értékesítési képzéseken vehetnek részt, illetve a közösség tagjaiként minden segítséget megkapnak, hogy prémium minőségű szalonban fogadhassák a vendégeiket. A közösségnek az Elit Kozmetikus Program nevet adtuk. Létrehoztuk az www.elitkozmetikusprogram.hu honlapot, amelyen a kozmetikus megadhatta az adatait, így csatlakozott a közösséghez, illetve letölthetett egy ingyenes e-könyvet, amelyben tippeket kapott a sikeres kozmetikai szalon működtetéséhez. A Program iránt érdeklődő kozmetikusok egy zárt Facebook csoporthoz is csatlakozhattak, ahol egymással szakmai beszélgetést tudtak lefolytatni. Jelenleg 2.100 tagja van a csoportnak. A Program része volt, hogy a COVID-19 okozta helyzetből való újranyitást az Elit Kozmetikus Program támogatni tudja és segítse a magyar kozmetikusokat szolgálttásaik újraindításában. Ezért tavaly és idén is megszerveztük az I. majd a II. Magyar Kozmetikus Webkongresszust, amelyen a kozmetikusok szakmai előadásokat követhettek végig az interneten, élőben. Idén 2.000 kozmetikus vett rajta részt. A Program elindításához bemutatkozó videót forgattunk, amelyet a honlapon nézhettek meg az érdeklődők. A hirdetések Facebookon és egy szakmai felületen, a Beauty Forum oldalain futottak, illetve a megbízó saját Facebook oldalán posztokban népszerűsítette a Programot. A regisztráló kozmetikusoknak és az e-könyvet letöltőknek hírlevél sorozat indult, szakmai tartalommal.

Célcsoport:

kozmetikusok

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában