FISCH akvarista és horgász webáruház

New Time Kft.

Kategória:
E-kereskedelem
A pályázat elérhetősége:
http://www.fisch.hu/
Szavazás állása 15
seoseeker

Online elemzés értékei

Technikai
index:
59%
Tartalmi
index:
51%
Népszerűségi
index:
54%

Marketing célok:

A Fisch Kft 1994-es megalapítása óta azzal a céllal működik, hogy megbízható és kedvező vásárlási lehetőséget biztosítson a horgászat és az akvarisztika szerelmeseinek. Eleinte csak offline kiskereskedelmi hálózaton keresztül, 2009 óta viszont online felületen keresztül is elérhető. A kezdetekben kiskereskedőként tevékenykedtek, majd több márkával kiegészülve (Tetra, Eheim) már nagykereskedőként léptek be az online piacra. Ezzel párhuzamosan megalapították egy „pontyra fókuszálva” a Carp Zoom horgász márkát, ami ma már 25 országban elérhető. Az elmúlt, közel 10 évben folyamatosan fejlesztjük az online platformjukat. Jelenleg a harmadik generációja fut az oldalnak, fókuszálva arra, hogy a legkiválóbb - UX = User Experience - élményt nyújtsa a látogatóknak és a vásárlóknak, így egy fullscreen azaz a teljes monitorterületet kihasználó, reszponzív oldalt készítettünk. Az oldal két párhuzamosan működő részből áll: egy horgász, valamint egy akvarista oldalból. Mindkét oldalon napi, illetve heti frissítéssel cikkek, tesztek jelennek meg, kvázi portálként működve. Ennek szerves része egy-egy webáruház, mindezek mellett ez az oldal végzi a nagykereskedelmi tevékenységet is; külön regisztráció után a viszonteladó partnerek az oldalon adhatják le rendeléseiket.

Célcsoport:

Akvaristák, horgászok, valamint kiskereskedők, viszonteladók, webáruházak.
Vissza

További pályaművek a kategóriában