Comnica - Telekommunikációs és contact center szolgáltatások

Brand Bar Communications Kft.

Kategória:
B2B weboldalak
A pályázat elérhetősége:
https://comnica.com/hu/
Szavazás állása 24
seoseeker

Online elemzés értékei

Technikai
index:
84%
Tartalmi
index:
56%
Népszerűségi
index:
43%

Marketing célok:

A Comnica 17 éve aktív szereplője a hazai és nemzetközi telekommunikációs piacnak, a cég contact center megoldások fejlesztésével és internet alapú hangszolgáltatások kereskedelmével foglalkozik. A vállalat korábban UHU Systems néven vált ismertté itthon és a régióban, de idén úgy döntött, nevet és brandet vált, hogy nemzetközi terjeszkedésének új lendületet adjon. Ezzel összhangban weboldalát is megújította. A cél egy olyan corporate oldal elkészítése volt, amely a vállalatot megbízható brandként pozícionálja a hazai és a nemzetközi piacokon. Az üzletágak aloldalainak (Comnica Contact és Comnica Communications) elkészítésénél fontos szempont volt, hogy mindkét felület bevethető legyen online marketing kampányokban, ezért a tartalom és a konverziós pontok elhelyezése a két aloldalon egy klasszikus landing page logikáját követi. A magyar nyelvű oldal fontos feladata még az employer branding támogatása: a Karrier oldal tartalmilag és vizuálisan is nagy hangsúlyt fektet arra, hogy egyszerűen és közvetlenül szólítsa meg az IT szektorból érkező álláskeresőket.

Célcsoport:

A Contact üzletág esetében call centerek, ügyfélszolgálattal rendelkező nagyvállalatok, kis-és középvállalkozások. A telekommunikációs üzletág esetében pedig nemzetközi telekommunikációs szolgáltatók, kábeltársaságok, mobil operátorok. További kiemelt célcsoport toborzási szempntból az álláskereső fejlesztők, és IT szakemberek.
Vissza

További pályaművek a kategóriában