Szavazás állása
22

Közönségszavazás / 2021
- 37534 Lidl Plus - a Lidl vásárl…
- 26520 MySPAR - Neked kedvez! -…
- 4564 Qjob.hu: megoldás mindenr…
- 4400 BURGER KING® App
- 1635 DIEGO webshop – Segítünk,…
Marketing célok:
A honlap célja az új, innovatív NUXON légtisztító és légfertőtlenítő márka, illetve termékcsalád megismertetése. Kiemelt célunk az edukáció a honlap segítségével. A jelenlegi, gyakorlatilag állandósult pandémiás környezetben, de akár csak allergiás szezonokban is meglehetősen jelentős aktualitása, illetve piaci értéke van a beltéri ionizációs légkezelésnek, mind lakossági, mind pedig üzleti felhasználók számára. Bármennyire is elővigyázatosak vagyunk, illetve bármennyire is megteszünk minden tőlünk telhető óvintézkedést, ruházatunkon, hajunkon, használati tárgyainkon rengeteg kórokozót és allergént viszünk be otthonunkba és különböző, általunk látogatott helyiségekbe. A hidegplazmás-levegőfertőtlenítés egészségesebb és hatékonyabb, mint bármely más kémiai- és szűrőmódszer. A NUXON légfertőtlenítő készülékek garantáltan egészséges és biztonságos környezetet teremtenek a nap 24 órájában folyamatos működés mellett az otthonokban és a munkahelyeken. A honlapon a tájékoztatást figyelemfelkeltő illusztrációk segítik. A NUXON ionizációs, illetve hidegplazmás légkezelő rendszerei a Mielemed MPM Kft. saját márkás termékei.Célcsoport:
Lakosság: 18-60 éves, egészségtudatos nők és férfiak, üzleti felhasználókTovábbi pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!