Bodogán Iván lifestyle- és agilis business coach, mentor

interword kft.

Kategória:
Márkasite
A pályázat elérhetősége:
https://www.ivanbodogan.hu
Szavazás állása 4

Marketing célok:

Cél, Bodogán Iván küldetését közvetíteni, azaz, hogy “Iván segítse az embereket szakmai sikereik maximalizálásában - egyedi erősségeik, képességeik, szenvedélyeik és értékeik jobb megértése és hatékonyabb kifejezése révén, ugyanis mindenkinek megvan a lehetősége arra, hogy olyan személyes márkát kommunikáljon, amely hitelesen képviseli őt.” A főoldal kialakításakor fontos szempont volt, hogy ne az unalomig ismételt lózungokat csattogtassuk, így látványos videót, ütős szlogent, őszinte kommunikációt, változatos tipográfiát alkalmaztunk, ami jól követhető látogatói utat eredményez. A teljes honlap logikusan felépített navigációjának segítségével - és Iván látványos átalakulási fotóival - gyorsan megismerhető Ő mint coach, a látogató problémáját plasztikusan leíró “lifestyle” és “business” coaching terület, a szolgáltatások árai, “vevő” vélemények, kapcsolati adatok. Mivel Iván szolgáltatása igen magas minőséget képvisel, azaz nem tankönyv-coach, így kiemelt szempont volt, hogy a honlap szakmai minősége is közvetítse ezt. A háttérben amúgy a saját fejlesztésű interword CMS rendszer működik.

Célcsoport:

Kiégett vállalkozók és/vagy magánemberek akik elakadtak. Érzik, hogy több van bennük, de valamiért nem megy, hiába próbálják és alkalmaznak különböző technikákat. Nekik tud Iván segíteni, néhány találkozó alatt irányba állni. Célja nem az, hogy hónapokig legyen páciense, hanem pont az ellenkezője. Minél kevesebbszer jöjjön egy kliens.
Vissza

További pályaművek a kategóriában