Herendi Porcelán

Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt.

Kategória:
Hungarikum
A pályázat elérhetősége:
http://www.herend.com

Marketing célok:

A Herendi porcelán a kiváló minőség, az érték, a luxus, és az elegancia szimbóluma, a világ minden pontján ismert és elismert márka, a magyar országimázs meghatározója, hivatalosan is elismert hungarikum. Nagy figyelmet fordítunk a Herendi márka építésére, hogy termékeinkre irányítsuk a hazai és külföldi luxus fogyasztók figyelmét. Fontosnak tartjuk, hogy az internet folyamatosan fejlődő világában egy arculatilag friss és az aktuális online trendeknek megfelelő honlapot hozzunk létre, szem előtt tartva a tradicionális értékek képviseletét, az innováció gondolatiságának megjelenítését. Fiatalítani a márkát, azaz olyan kommunikációs, kreatív megközelítést kialakítani, ami új, lehetséges célcsoportokat szólít meg úgy, hogy közben a hagyományos vásárló közönséget sem távolítja el. Az új honlap kialakításával arra törekedtünk, hogy az ne csak az on-line értékesre fókuszáljon, hanem az értékesítési funkciók mellett erőteljesen márkaépítési célokat is szolgáljon. Ennyiben több és innovatívabb, mint egy webshop platform, hiszen hordozza azokat a funkciókat, amelyek a Herend márka évszázados értékeinek a bemutatását és jövőbe tekintését hordozza. A 196 éve alapított cég ma a világ legnagyobb porcelánmanufaktúrája. 2001. év óta a Magyar Örökség része.

Célcsoport:

35+ AB státuszú, elsősorban nők
Vissza

További pályaművek a kategóriában