Zelna Borászat

Zelna Kft

Kategória:
E-kereskedelem
A pályázat elérhetősége:
https://zelnaboraszat.hu/
Szavazás állása 66

Marketing célok:

Borainkkal sokkal többet szeretnénk megmutatni, mint csak a termőhely vagy a fajták karaktere, nincs ez másként a weboldalunkkal sem. Célunk az volt, hogy borászatunk bemutatása és a boraink elérhetővé tétele mellett hűen tükrözze a filozófiánkat is, amit a környezetünkről és a világról gondolunk. Bio borászatként a természet a legfőbb inspirációnk, innen merítkeztünk a webdesign megálmodásakor is. Letisztult, egyszerű struktúrában gondolkodtunk, amit láványos képi világgal egészítettünk ki, középpontban a termőterületeinkkel, szőlőinkkel. A csigaszerű motívum az egyik legfontosabb területünket szimbolizálja, egészen pontosan a Farkó-kő dűlőt, ahol a mai napig megtalálható ez a tengeri ősmaradvány, a Balatonites. Fontos volt, hogy ez a jól felismerhető stílus a webshopban is megjelenjen és egységet teremtsen. Ez az oldal nem csak komplex képet ad borászatunk működéséről, de segít, hogy minél szélesebb körben ismerjék meg borainkat, hogy az érdeklődők bárhol az országban -vagy akár az országhatáron kívül- könnyedén, néhány kattintással hozzájuthassanak borainhoz.

Célcsoport:

Ez az oldal elsősorban a borkedvelő közönségnek szól, azoknak, akik szeretnének könnyedén, gyorsan és kényelmesen hozzájutni izgalmas, balatoni bio borokhoz az ország bármely pontján is legyenek. Azoknak, akik szeretnék kóstolás előtt közelebbről megismerni borászatunkat, minket és azt, ahogyan a borkészítésről gondolkodunk.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában