Akciós Katalógusok applikáció

Product Factory Kft.

Kategória:
Az év applikációja
A pályázat elérhetősége:
https://itunes.apple.com/hu/app/akci%C3%B3s-katal%C3%B3gusok/id1412522510?l=hu&mt=8
Szavazás állása 4

Marketing célok:

Az Akciós Katalógusok alkalmazásban magyar áruházak újságait tesszük elérhetővé hétről hétre. Minden katalógus megjelenéséről push értesítést küldünk a felhasználóinknak, így biztos nem maradnak le a legújabb akciókról. A kedvenc katalógusaikat a felhasználók lájkolhatják. Magyarországon a kategóriánkban egyedüliként mi vagyunk jelen egyszerre iOS és Android platformon is. A két alkalmazást havonta 25.000 ember, naponta pedig 5.000 ember használja. Egy munkamenet átlagosan 6 percig tart. Augusztusban 350.000 katalógust olvastak el az alkalmazásban, és 30.000 lájk érkezett a katalógusokra az alkalmazáson belül. Az alkalmazás saját fejlesztésű, a legmodernebb cross-platform technológiával készült(React Native), gondosan követve a Google Material Design specifikációját, és szintén modern serverless architektúrát valósít meg (Firebase). Az alkalmazásban lévő termékszintű keresés funkcióhoz egy neurális háló (mesterséges intelligencia) dolgozza fel és címkézi a katalógusok oldalait, így tudjuk listázni azokat az oldalakat, amiken szerepel a keresett termék. Ha például mosószert, almát vagy akár konkrét márkát keres a felhasználó, összegyűjtve böngészheti a releváns katalógus oldalakat, és összehasonlíthatja az akciókat. Társadalmi hatás: Magyarországon évente fejenként 26 kilogrammnyi szórólapot kapunk, amelyek gyártásához 80 kilogrammnyi fát kell kivágni. A katalógus-olvasás digitális térhódításával vigyázhatunk környezetünkre, csökkenthetjük a papírfelhasználást és az utcán eldobált papírszemét mennyiségét.

Célcsoport:

Az alkalmazás felhasználói 70%-ban nők, illetve 80%-uk 18-43 éves. Naponta átlagosan 3 katalógust olvasnak.
Vissza

További pályaművek a kategóriában