ILMarket

Homeworld Kft.

Kategória:
E-kereskedelem
A pályázat elérhetősége:
https://www.ilmarket.hu/

Marketing célok:

TÖRTÉNETÜNK... A HOMEWORLD Kft. munkatársai 2001 óta végzik tevékenységüket a komplex ügyviteli szolgáltatások területén. Jellemzően minőségirányítási (ISO 9001), és környezetirányítási (ISO 14001) rendszerek kiépítésével, tanúsításával, különböző hazai- és EU-s pályázatok írásával, illetve önálló üzletágként pedig a webdesign és reklámgrafikai tevékenységgel segítjük partnereink tevékenységét. PIACTERÜNKRŐL... 2008-ban kezdtük el fejleszteni a többek között ügyviteli szoftverként is funkcionáló webshop motorunkat, amely jelen online üzleti kezdeményezésünk alapját is képezi. Akkori szoftverünkbe beépítettük mindazt az ügyviteli tudást, amit az elmúlt 20 évben megtanultunk és megtapasztaltunk. Ma már korszerű online kereskedelmi keretrendszert használunk, de az ügyvitel és a tapasztalat megmaradt. Kiterjedt üzleti kapcsolatainkra alapozva hoztuk létre új kezdeményezésünket az ILM Piacteret, amelynek célja, hogy egy közös online üzleti felületet biztosítson mindazok számára, akik az ipari és logisztikai területen végzik mindennapi munkájukat. VÍZIÓNK... Üzleti piacterünkkel és kapcsolódó szolgáltatásainkkal olyan üzleti platformot szeretnénk létrehozni, amelyben mindenki megtalálja mindazt, amit ezen a területen fontosnak tart legyen az termék, szolgáltatás vagy üzleti kapcsolat. 2010 és 2020 júliusa között a webshop csak a korábbi nagyon minimális forgalommal bírt, az ügyfélkör fejlesztésére, online marketingre és a termék portfólió fejlesztésére nem összpontosítottunk erőforrásokat. 2020 januárjában indult a webshop intenzifikálása, amelynek keretében új rendszert választottunk (Shopify) és megkezdődött a teljes rendszer átmigrálása. 2020. júliusában már teljesen új rendszeren, megújult külsővel és kibővült termék palettával (600 -> 13.000) állunk a látogatóink rendelkezésére. 2020. októberétől már tudatos és rendszeres online marketing tevékenységet (SEO, Facebook, Instagram, Google Mercant Center, Google ADS) folytatunk, amelynek eredményeként folyamatosan bővül a látogatóink (követőink, vásárlóink) köre és a vásárlási tranzakciók száma. 2021-ben tovább kívánjuk fokozni az online marketing jelenlétünket és szeretnénk elindítani az automatizált hirdetési és kommunikációs tevékenységünket. Fejleszteni kívánjuk a rendelési számok növekedésének arányában a háttér adminisztrációs folyamatainkat (ERP) és a logisztikai tevékenységünket is (pl. csomag átvételi pontok alkalmazása). Tovább kívánjuk növelni, fejleszteni a termék palettánkat és a már újonnan szegmentált területeken (Ipar, Logisztika, Iroda, Műhely) további termékcsoportok bevezetését tervezzük (pl. papír csomagolás, környezettudatosságot segítő termékek, hobbi termékek).

Célcsoport:

B2B és B2C vásárlók az iapri és logisztikai termékek piacán
Vissza

További pályaművek a kategóriában