Élményfőzés - a jövő élelmiszereivel

Nosalty, Centrál Médiacsoport Zrt.

Kategória:
Az Év Kreatív megoldása
A pályázat elérhetősége:
https://www.nosalty.hu/elmenyfozes_a_jovo_elelmiszereivel
Szavazás állása 10

Marketing célok:

A Nosalty a Knorr együttműködésével és a Mindshare közreműködésével októberben elindította első online főzős eseménysorozatát az ország kedvenceivel, akik az otthonfőzésben is jeleskednek – nem csak kezdőknek! Célunk a közösségépítés egy új formájának kipróbálása, családok, barátok összehozása, az otthonfőzés népszerűsítése és nem utolsó sorban egy "saját" gasztro élmény nyújtása. A műsor tematikája a két cég fenntarthatósági törekvései mentén a fenntarthatóbb étkezés, mind az 5 menü vegán fogás, a jövő 50 élelmiszerével. A főzőműsor élőben, szombat esténként online felületen követhető az előzetesen regisztrált felhasználóknak. A résztvevők kérdezni és kommentelni is tudnak élőben, chat formájában. A NekedTerem biztosítja a hazai alapanyagokat, és egy egyedi dobozban házhoz is visszük a hozzávalókat, így az ország bármely pontjáról lehet csatlakozni. A jelentkezőknek nincs más dolga, mint szombat este 6-tól a konyhában, laptoppal/telefonnal/tablettel csatlakozni hozzánk élőben, online és megfőzni a 4 főre szóló vacsorát.

Célcsoport:

főzőtanfolyam, gasztronómia, vegán étkezés iránt érdeklődők, élmény ajándékozók

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában