BudapestGO, a digitális útitárs

BKK - Budapesti Közlekedési Központ

Kategória:
Az év applikációja
A pályázat elérhetősége:
https://bkk.hu/jegyek-es-berletek/budapestgo/

Közönségszavazás / 2024

Jelenleg nincs pályázati időszak

A közönségszavazás következő időpontja:

2024. 08. 15.

Marketing célok:

A BudapestGO több mint egy alkalmazás. Digitális útitársként kíséri a fővárosban közlekedőket, hogy egyszerűen és kényelmesen tudják megtervezni utazásaikat, nyomon követni az aktuális forgalmi változásokat, illetve megvásárolni és érvényesíteni jegyüket, bérletüket. A folyamatosan fejlődő app a korábbi BKK Futárt váltotta le, hogy új, letisztult arculattal, megújult funkciókkal szolgálja mindazokat, akik igénybe veszik a közösségi közlekedést. A lehető legjobb ügyfélélmény érdekében a BKK a felhasználókat is bevonta a tervezési és a fejlesztési folyamatokba. Kényelmesebbé vált a jegyérvényesítés, hiszen a digitális jegyeket egyszerűen, akár az alkalmazás megnyitása nélkül is lehet érvényesíteni a widgetfunkcióval és az NFC-technológia segítségével. Egyszerűbb és kiszámíthatóbb lett az utazástervezés, ugyanis a felhasználók a valós idejű fővárosi és Budapest környéki járatinformációkat (a MÁV–START, a MÁV-HÉV és a Volán járatait is) láthatják az appban. Személyre szabhatják, hogy milyen járatokról, megállókról és forgalmi hírekről szeretnének értesülni, beállíthatják az automatikus bérletmegújítást, és a járműről tervezés funkcióval még kényelmesebben tervezhetik utazásukat. A BudapestGO az egyik legnépszerűbb magyar fejlesztésű alkalmazás, indulása óta már több mint 4 millióan töltötték le, és csaknem másfél millió ügyfél használja rendszeresen. A BKK célja az applikációval, hogy a jövőben további kényelmi funkciókkal és bővülő digitális szolgáltatásokkal még könnyebbé tegye a fővárosban közlekedők életét, növelje a fenntartható digitális jegyek részarányát a jegy- és bérletvásárlásban. A BudapestGO bevezetését követő másfél év elteltével már minden harmadik utas digitális bérlettel utazik, és a vonaljegyek 40%-át az applikációban vásárolják az ügyfelek.

Célcsoport:

A Budapesten és az agglomerációban közösségi közlekedést használók.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában