GDPR IRÁNYTŰ: chatbot alapú digitális könyvjelző

Liftup Kft.

Kategória:
Az Év Kreatív megoldása
A pályázat elérhetősége:
https://gdpr-iranytu.hu
Szavazás állása 0

Marketing célok:

Hogyan lehet rávenni a könyvolvasókat, hogy tovább olvassanak az első 50 oldalnál? Hogyan lehet új információkkal ellátni egy könyv olvasóit a könyv megjelenése után? Hogyan lehet igazán gyakorlativá tenni egy marketinghez kapcsolódó könyvet? Hogyan lehet mérni, hogy meddig olvasnak egy könyvet? Hogyan tud élő kapcsolat kialakulni egy olvasó és a könyv szerzői között? Ezekre a kérdésekre kerestük a választ szerzőként, amikor nekifogtunk a GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez című könyv megírásának. Olyan könyvet szerettünk volna készíteni, ami több az egyszerű, írott szövegnél. Olyat, amelyik a keretekhez képest a lehető leginkább gyakorlatias információkkal látja el az olvasókat, és ami ki is lép az írott szöveg keretei közül, amikor kell. Ezért egészítettük ki könyvünket egy interaktív könyvjelzővel, ami egy chatbot formájában kíséri végig az olvasókat. A 220 oldalas szakmai könyvünkben 20 db linket (valamint ezek QR-kód változatát) helyeztünk el. Így az olvasók menet közben letölthető anyagokhoz, a témához kapcsolódó további cikkekhez jutnak el, mi pedig tudjuk, melyik téma érdekli mélyebben az embereket. Ráadásul a kifele vezető linkek a könyvhöz tartozó videótréning értékesítését támogatják. Vannak ugyanis olyan tartalmak, amiknek nem az írott forma a legjobb, ezért ezeket egy önálló termékként egy videósorozatban értékesítjük többek között a könyvolvasóknak. A linkek és a QR-kódok pedig oda vezetik a látogatókat a megfelelő pontokon a videósorozat értékesítő felületére. A “digitális könyvjelző” formátumául azért választottunk chatbotot, mert egyrészről könnyen fejleszthető és módosítható, másrészről az olvasóknak valódi interaktív élményt nyújthat. Harmadrészt pedig így üzenetekkel az olvasók után lehet nyúlni. Például bizonyos pontokon kérdéseket tehetünk fel nekik, vagy újra a figyelmükbe ajánlhatjuk a videósorozatot, ha egyszer már kifejezték az érdeklődésüket. A “digitális könyvjelző” célja az is, hogy olyanokhoz is el tudjunk jutni, akik nem tőlünk szerzik be a könyvet. A mi vásárlóink ugyanis találkoznak a csomagjainkkal az értékesítő felületen. De a terveink szerint a közeljövőben könyvesboltokban is értékesíteni tudunk. Ott viszont nincs lehetőségünk felajánlani a videósorozatot a vásárlóknak azonnal, a chatbot viszont ezt többször is megteheti nekünk. Több érték Több élmény Interaktív olvasás Fogyasztói szokások megismerése Upsell Ezt a mindenki számára előnyös helyzetet teremti szándékaink szerint a GDPR IRÁNYTŰ Online marketinghez című könyvhöz tartozó chatbot alapú digitális könyvjelző.

Célcsoport:

marketing szakemberek, cégvezetők

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában