Korlátozás alatt megújulás - Club Tihany Resort

Club Tihany zrt

Kategória:
Turizmus
A pályázat elérhetősége:
https://clubtihany.hu/

Marketing célok:

A 35 éves Club Tihany Resort 2021-ben jelentős megújulásba kezdett, melynek egyik eleme egy olyan weboldal megalkotása volt, amely könnyen kezelhető több korosztály számára is, és a nagy mennyiségű információt (szállástípusok, programok, animáció, gasztronómia, stb) is képes jól szervezetten megmutatni. Az oldalba integrálásra került a Res-n-Web foglalási motor. Fontos volt a fejlesztéskor, hogy az életvidám, könnyed és közvetlen kommunikációt erősítsük. A közösségi média felületeken meghirdetett ajánlatok önálló érkezési oldalakat kaptak a könnyebb navigáció miatt. A hetente frissülő gyermekanimáció, sport programok, wellnes ajánlatok mindig az aktuális adatokat mutatták. Így elkerülhető volt a papír alapú hirdetésük, azaz a környezetet sem terheltük. Az oldalon digitális törzsvendég kártya is telepítésre került, amelyet a törzsvendégek az okostelefonon tudnak megnyitni, és ellenőrizni, hogy milyen kedvezményekre jogosultak. Így többezer műanyag kártya előállítását is el lehetett kerülni. A Club Tihany digitalizációs folyamatában a következő lépés a spa&wellness részleg foglalási naptárjának teljes digitalizációja lesz

Célcsoport:

30+40+ családosok, 25+45 párban utazók, 50+60+ nyugdíjas utazók
Vissza

További pályaművek a kategóriában