IDdesign

Danconcept Kft

Kategória:
E-kereskedelem
A pályázat elérhetősége:
https://www.iddesign.hu/

Marketing célok:

Az IDdesign webshopjánál komoly szakmai kihívás, hogy a felsőkategóriás bútorok értékesítésének világában összhangba tudjuk hozni az online kereskedést a bemutatótermi értékesítéssel. A teljes iddesign.hu abban a szellemben lett kialakítva és napi szinten optimalizálva, hogy a multichannel vásárlási élményt egyre magasabb szinten biztosítsa.

Különös kihívás, hogy véges a termékek elérhetősége azok magas egységára miatt, így a 2 bemutatóteremben és a webáruházban is megfelelő termékelérhetőségi információkat kell adni, azokat aktuálisan és szinkronban tartani. Figyelembe kell vennünk az oldal marketing és UX tevékenységeinél, hogy a vásárlási útvonal kifejezetten hosszú az IDdesign esetén, és minden funkciót és tevékenységet annak kell alárendelnünk, hogy a vásárlói elkötelezettség különböző pontjain is megfelelő tartalmat adjunk. 

Nem minden azonban a funkció: design bútor áruházhoz híven, az oldal képi-tartalmi elemeinek is tükröznie kell a termékek nagyon magas színvonalát. Az iddesign.hu egyszerre kell, hogy legyen egy elegáns termékkatalógus és könnyen kezelhető webáruház, így a látványt és a funkciót megfelelően kell összehangolni. 

Mivel többcsatornás értékesítés zajlik, s ehhez 6-7 aktív marketing forrást használunk csak az online térben napi szinten, így egy nagyon precíz adatmodellezésre van szükségünk a kereskedői intuíció és a vásárlóink ismeretén túl. Abban fejlődtünk nagyon sokat az elmúlt időszakban, hogy minden csatornánk teljesítményét átlátjuk, napi-heti szinten tudunk beavatkozni a marketing taktikába, s ezt meg is tesszük, folyamatosan reagálva a piac lépéseire. Tartalmi SEO tekintetében egy nagyon intenzív fejlesztési periódusban vagyunk, ahol kulcsszavanként haladva egyedi tervvel dolgozunk, lépésről lépésre, hogy mindenhol fejlesszük a pozícióinkat. A SEO tevékenységet mindig összhangban végezzük a PPC hirdetéssel, mivel kimértük, hogy mely kulcsszavak tekintetében létkérdés számunkra a megfelelő pozíciók biztosítása. A hirdetéseink minden esetben megtérülés alapon futnak, legyen akár szó érdeklődőgyűjtő, márkaépítő, lead-gyűjtő vagy direkt konverziót előkészítő kampányokról. A következő időszak fő kulcsa nálunk ennek az adatvezéreltségnek a még magasabb szintre emelése az ügynökségeinkkel való szoros együttműködésben, melynek célja, hogy minden marketing forrásunk esetén folyamatosan növeljünk a megtérülésen, így elérve egy még skálázhatóbb online marketing tevékenységet, egy kifejezetten nehéz és versengő piacon. 

Célcsoport:

építészek, lakberendezők, valamint a design iránt fogékony, szofisztikált vásárlói kör.

Vissza

További pályaművek a kategóriában