Bemutatjuk a megújult Tippmixprót – Tudjuk mi a pálya!
Szerencsejáték Zrt.
- Kategória:
- Az Év technológiai megoldása, E-kereskedelem, Márkasite
- A pályázat elérhetősége:
- https://www.tippmixpro.hu
Közönségszavazás / 2024
Jelenleg nincs pályázati időszak
A közönségszavazás következő időpontja:
2024. 08. 14.
Marketing célok:
A Szerencsejáték Zrt. 2023. október 25-én indította el teljesen megújított online sportfogadási oldalát, a Tippmixprót. A középpontban az ügyfélélmény növelése állt a felelős játékszervezési szempontok szem előtt tartásával: (1) modernizáltuk és hatékonyabbá tettük a regisztrációs és a fogadási folyamatokat, (2) egymilliót is meghaladó eseményre biztosítunk a jövőben fogadási ajánlatot, közte virtuális és e-sport fogadási kínálattal, (3) olyan piacvezető funkciókat vezettünk be, mint a cash out, vagyis az azonnali kifizetés, ami pörgős, dinamikus játékélményt biztosít, vagy a fogadáskészítő, melynek segítségével a játékosok akár egyetlen mérkőzésre is tudnak kötésben fogadni; (4) itthon az egyetlen legális fogadási lehetőséget nyújtjuk a magyar szervezésű, kiemelt látvány-csapatsportágakra; (5) mobilalkalmazáson is elérhetővé tettük a Tippmixprót. Az indulási után rögtön árbevételi rekordot döntött az oldal, heti szinten átlagosan az árbevétel 24%-kal, a játékosszám 16%-kal növekedett.
Célcsoport:
Játékosaink döntő többségét férfiak teszik ki. A magyar online sportfogadók körére kitekintve a jelentős részük gazdaságilag aktív, harmaduk elkötelezett játékosnak számít. Iskolai végzettséget tekintve az online fogadók körülbelül negyede bír felsőfokú végzettséggel, kétharmaduknak legalább középfokú végzettsége van. Az átlaghoz képest a 18-29 és a 30-39 éves játékosok aránya a legjelentősebb célcsoportban.