LISN

Sárközi András

Kategória:
Az Év Kreatív megoldása
A pályázat elérhetősége:
https://lisn.hu
Szavazás állása 12

Marketing célok:

A LISN egy Szemtelenül hatékony marketing platform, ahol a weboldal és blog tulajdonosok a cikkeiket meghallgathatóvá tudják alakítani és lejátszót biztosítanak az olvasónak, aminek köszönhetően futás vagy utazás közben is hallgatható az írott tartalmakat. A minőségi fogyasztás és a márkaépítés érdekében a LISN egy marketplace-t is biztosít, ahol felolvasók és szinkronszínészek szolgáltatásával lehet gyorsan és profi minőségben hangoscikket előállítani. Az így keletkezett tartalom erősíti a márkát és javítja a felhasználói élményt és segít a felhasználóknak akkor is tartalmat fogyasztani, ha épp nincs lehetőségük olvasásra. (pl.: Vasalás, Utazás, Sportolás, stb.) A blog + lisn segítségével csúsztatott tartalomfogyasztást érhetünk el, aminek köszönhetően a napi olvasásra alkalmas és telített időből a tartalmat egy lényegesen kevésbé telített időablakba helyezheti át, ahol olyan médiumok versenyeznek a figyelemért, mint a hangoskönyv, a rádió, a zenehallgatás vagy a podcast-ok. Míg ezek hosszan fogyasztható tartalmak, addig a hangoscikk egy 10-12 perces u.n. 'snacky content'-nek, vagyis gyorsan fogyasztható tartalomnak minősül az egy órás beszélgetéshez képest, így nagyobb esélyt kap a tartalom teljes terjedelmének fogyasztása is.

Célcsoport:

Azok a marketing szakemberek, szövegírók, weboldal tulajdonosok, ügynökségek, akik keresik a tartalommarketinget innovációt és a felhasználóknak minőségi, gyorsan fogyasztható tartalmat szolgáltatni, valamint nem érik be azzal, hogy egy robothang képviselje a márkájukat, akár a narrátoros filmek.
Vissza

További pályaművek a kategóriában