Sárvári Gépelő

Sárvár Tourist & TDM Nonprofit Kft.

Kategória:
Az Év Kreatív megoldása, Közösségi , Turizmus
A pályázat elérhetősége:
https://jatek.sarvar.hu/gepelo/

Marketing célok:

A Sárvári_Gépelő interaktív játék célja Sárvár ismertségének a növelése volt. Azt szerettük volna elérni, hogy a játék révén minél többen találkozzanak Sárvár nevével és a “megfejtések” segítségével megismerjék azt, hogy mit is kínál a fürdőváros az ide érkezők számára. A célcsoportba elsősorban olyan internetezők tartoztak, akik Sárvár számára konverziós értékkel bírnak. Azaz valamilyen tulajdonságuk, viselkedésük alapján van esély arra, hogy a következő utazásuk alkalmával Sárvárt válasszák. A marketing aktivitás egy gépelős játék. A képernyőn megjelenő szavakat kell a játékosoknak helyesen beírni az erre kijelölt mezőbe. A játékban olyan szavak jelennek meg, amik Sárvárhoz köthetők. Így a sokszori ismételgetés során ezek rögzülnek a játékosok tudatában. A megjelenő szavak legépelése természetesen olykor nehezítést kap. Van, hogy tükörben kell írni, máskor rezeg a kijelző. De olyan is van, hogy password módra vált a gépelő mező. A cél az volt, hogy játékos formában ismertessük meg Sárvárt az akciónkban résztvevőkkel. A játékban résztvevők között nyereményeket is kisorsoltunk. Egyebek mellett exkluzív fürdőzést, több napos gyógyfürdőzős kikapcsolódást és gasztronómiai kalandokat is. Illetve egy tabellát is létrehoztunk. Az tapasztaltuk ugyanis, ha verseny alakul ki, mélyül az elköteleződés. Ez így is lett.

Célcsoport:

Minden célcsoportnak ajánlott.
Vissza

További pályaművek a kategóriában