Zsirai Pincészet

Y-shift Kft.

Kategória:
Márkasite
A pályázat elérhetősége:
https://zsiraipinceszet.hu/

Marketing célok:

A Zsirai lányok célja, hogy édesapjuk öröksége ne csak emlék legyen, hanem családi értékeik, a minőségi borok iránti elkötelezettségük sokak számára jelentsen örömöt. Ez a gondolatiság jelenik meg, amikor találkozunk a Zsirai Pincészettel egy rendezvényen, hazai és nemzetközi versenyen, vagy meglátogatjuk őket személyesen Mádon, ahol a vendégház és a legfőbb területeik is találhatóak. A borkészítés iránti elhivatottság és szenvedély, fiatalos és családias hangulat, közvetlenség és figyelmesség - ezekbe kóstolhatunk bele a Zsirai élményt átélve. A weboldal megújításával ezek az érzések kerültek átültetésre az online térbe. A megújulással együtt az arculat is kapott egy kis frissítést: fiatalosabb, játékosabb lett, amilyen vidámak és szeretetteliek ők maguk is - és ez tükröződik a weboldalon is. Az oldalon kiemelt hangsúlyt kap a család, a tokaji borvidék és különösen a legfontosabb dűlő, a Középhegy. A borok a főoldalon perszonalizált köntösben, konkrét célcsoportokhoz szólva jelennek meg.

Célcsoport:

Az oldal és a Zsirai borok elsősorban a borok és gasztronómia iránt érdeklődőknek szól, köztük kifejezetten a borértő közönség számára is. Másodsorban a kezdő, de lelkes borrajongóknak is szól, akik szívesen részesei egy családi közösségnek, és örömmel szereznek további borral kapcsolatos tudást. Emellett még további fontos célcsoportnak tekinthetjük a HoReCa szektort, sommelier-ket, kis hazai borkereskedőket, valamint a külföldi partnereket.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában