Zsirai Pincészet
Y-shift Kft.
- Kategória:
- Márkasite
- A pályázat elérhetősége:
- https://zsiraipinceszet.hu/
Szavazás állása
80

Közönségszavazás / 2022
- 5591 PregHello kismama app
- 5015 MindentMent Fogászati ren…
- 1487 MOL Move
- 1355 Budapest Főváros XIII. ke…
- 1270 Divatekszerbolt.hu websho…
Marketing célok:
A Zsirai lányok célja, hogy édesapjuk öröksége ne csak emlék legyen, hanem családi értékeik, a minőségi borok iránti elkötelezettségük sokak számára jelentsen örömöt. Ez a gondolatiság jelenik meg, amikor találkozunk a Zsirai Pincészettel egy rendezvényen, hazai és nemzetközi versenyen, vagy meglátogatjuk őket személyesen Mádon, ahol a vendégház és a legfőbb területeik is találhatóak. A borkészítés iránti elhivatottság és szenvedély, fiatalos és családias hangulat, közvetlenség és figyelmesség - ezekbe kóstolhatunk bele a Zsirai élményt átélve. A weboldal megújításával ezek az érzések kerültek átültetésre az online térbe. A megújulással együtt az arculat is kapott egy kis frissítést: fiatalosabb, játékosabb lett, amilyen vidámak és szeretetteliek ők maguk is - és ez tükröződik a weboldalon is. Az oldalon kiemelt hangsúlyt kap a család, a tokaji borvidék és különösen a legfontosabb dűlő, a Középhegy. A borok a főoldalon perszonalizált köntösben, konkrét célcsoportokhoz szólva jelennek meg.Célcsoport:
Az oldal és a Zsirai borok elsősorban a borok és gasztronómia iránt érdeklődőknek szól, köztük kifejezetten a borértő közönség számára is. Másodsorban a kezdő, de lelkes borrajongóknak is szól, akik szívesen részesei egy családi közösségnek, és örömmel szereznek további borral kapcsolatos tudást. Emellett még további fontos célcsoportnak tekinthetjük a HoReCa szektort, sommelier-ket, kis hazai borkereskedőket, valamint a külföldi partnereket.Videó:
További pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!