Budapest mindenkié
Chrome-Soft Kft.
- Kategória:
- Turizmus
- A pályázat elérhetősége:
- https://www.budapestinfo.hu
Szavazás állása
28
Közönségszavazás / 2020
- 11573 Szerszamkell.hu
- 8259 BlackFridayShop.hu
- 4164 Klubrádió
- 2833 Mátra Biker Sport Club
- 2317 Gottsegen György Országos…
Marketing célok:
A budapestinfo.hu Budapest város hivatalos turisztikai portálja, amelyen mind a belföldi, mind pedig a külföldi potenciális vendégek, illetve a már itt tartózkodó turisták és látogatók szerezhetnek benyomásokat és információkat Budapest turisztikai kínálatáról – az attrakcióktól a fürdőkön át egészen a részletes rendezvény-kínálatig. A portál nem kevésbé fontos célja, hogy piacra vigye és értékesítse a Budapest Card-ot, a főváros hivatalos turisztikai kedvezménykártya-rendszerét, illetve legújabban a járvány-okozta válság időszakában, speciálisan a belföldi célcsoportok megszólítására fejlesztett „Restart Budapest Card”-ot. A Restart-kártyának, amint a neve is mutatja, elsődleges célja, hogy a külföldi turisták elmaradásának negatív hatásait ellensúlyozza, és kifejezetten a belföldi célközönség számára kínáljon innovatív elemekkel tarkított, vonzó élményeket. A COVID19 járvány hatására megindult pozitív változás, hogy Budapest a budapestinfo.hu portálon keresztül először kommunikálja önmagát speciálisan a belföldi kereslet számára vonzó desztinációként. A portál és a mögötte álló, integrált – a kártyamenedzsmenttől, a webshop-megoldásokon, payment gateway-en és CRM-en át a beléptetésig és ügyviteli megoldásokig terjedő - rendszer fenti célokat hivatott támogatni technológiailag.Célcsoport:
A honlap elsődleges célcsoportjai mind az utazási döntést megelőző fázisban „úti célt kereső” kül- és beföldi turisták (Kínától az USA-ig), mind a már itt-tartózkodó látogatók, akiknek információra van szüksége a főváros-nyújtotta élménylehetőségekről.További pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!