Rossmann Online Drogéria bemutatása

Rossmann Magyarország Kft.

Kategória:
E-kereskedelem
A pályázat elérhetősége:
https://shop.rossmann.hu/
Szavazás állása 3

Marketing célok:

A Rossmann Online Drogériában az egyre bővülő – jelenleg mintegy 17 ezer darabos – választékban több mint kétezer sajátmárkás termék érhető el. A webshop célja az online és offline vásárlási élmény kohéziójának megteremtése, a felhasználói élmény minél magasabb színvonalra való emelése. A webshop grafikai kialakításánál törekedtünk arra, hogy a színválasztás tükrözze a Rossmann üzletek színvilágát. A vásárlók könnyebb tájékozódása érdekében kialakításra került a kategóriafa, ahol az egyes főkategóriákon belül számos alkategóriából választhatnak az érdeklődők. 2021 egyik nagy mérföldköveként elindult a sajátautós kiszállításunk Rossmann Futár néven, mely szolgáltatásról szintén részletes tájékoztatást ad a webshop felülete. A korábbi, akár aznapi szállítási határidőt 2022 májusától felváltotta az akár 5 órán belüli házhoz szállítás. A marketing célok elérését bizonyos technikai fejlesztések is segítették, például a személyre szabott termékajánlás megvalósítása.

Célcsoport:

25-49 éves nők
Vissza

További pályaművek a kategóriában