Budapesti Fesztiválzenekar

Budapesti Fesztiválzenekar Alapítvány

Kategória:
Kultúra
A pályázat elérhetősége:
https://www.bfz.hu/
Szavazás állása 796

Marketing célok:

A világ tíz legjobb zenekarának körébe tartozó Budapesti Fesztiválzenekar célja egy angol-magyar nyelvű, könnyen használható, átlátható felépítésű, mobil eszközökön is kiváló és inspiratív UX élményt nyújtó weboldal és intranet működtetése, mely folyamatosan új, innovatív megoldásokkal bővül. Az oldal küldetése azon túl, hogy biztosítja a közönség és a muzsikusok számára az alapfunkciókat, a zenekar digitális térben történő leképződése, jellemvonásainak tükrözése a márkaidentitás, a minőség és innováció tekintetében. Akárcsak a zenekart, az online megjelenést is a megalkuvás nélküli igényesség, a részletekre való odafigyelés, az új iránti nyitottság, az eredeti ötletek megvalósításának igénye vezérli. Az oldallal segíteni szeretnénk a kultúrához való könnyebb hozzáférésben és ösztönözni kívánjuk, hogy a felhasználó hosszú távon is bizalmat szavazzon együttesünknek, és a koncertek mellett rendszeres látogatója legyen az oldalunknak, ahol inspiratív, érdekes tartalmak és hasonló gondolkodású emberek közössége várja, és ahol a tagok exkluzív tartalmakat érhetnek el.

Célcsoport:

A magyarországi magyar és külföldi BFZ-jegyet vásárlók, nemzetközi komolyzenefogyasztó közönség

Vissza

További pályaművek a kategóriában