Magenta

Dáma Fashion Kft.

Kategória:
E-kereskedelem
A pályázat elérhetősége:
https://magenta-webshop.hu/

Marketing célok:

A MAGENTA márka története 20 évvel ezelőtt rajtolt. Azzal a céllal indultunk a pályázaton, hogy minél szélesebb körben tudjuk megmutatni a magenta-webshop.hu webáruház értékeit.

A magyar brand kreációi hétről hétre a márka alapelveivel összhangban, a minőség, kreativitás és folyamatos megújulás jegyében, a nemzetközi trendekre reflektálva, és azokat a magyar nők „nyelvre” lefordítva készülnek. A MAGENTA elve ugyanis, hogy a trendkövetés ne menjen a hordhatóság rovására. Minden egyes darab jövőbe mutató, mégsem esik túlzásokba. A kollekciók egyedi koncepcióban valósulnak meg. Elsősorban olyan nőknek készülnek, akik tudatosan kommunikálnak megjelenésükkel, akik számára az öltözködés a nőiesség kiteljesedése, mellyel kifejezésre juthat az elegancia, a játékosság és a szenvedély.

Webshopunk 2020 augusztusában rajtolt, úgy éreztük itt az ideje a Magenta hivatalos webshopjának megalkotásának. Egyedi fejlesztésű weboldalunk célja a felhasználóbarát honlap, melyen gyorsan és biztonságosan tudnak vásárolni vevőink akár 1 munkanapos szállítási idővel kézbesítve. 

Számos darabban rejtőzködnek, rövid figyelmes, szívmelengető üzenetek, amelyek, már reggel megalapozhatják a napot. De a tervezéstől a gyártáson át egészen a polcokra kerülésig, minden terméket átható szeretet energiával a márka viselői egytől egyig szívesen azonosulnak és teszik le a voksukat a MAGENTA iránti elköteleződésük mellett.

Célcsoport:

Nők 30-60 éves korig

Vissza

További pályaművek a kategóriában