Szemléletformálás új generációs üzleti szimulációkkal

Maximulation Business Simulation Games Kft.

Kategória:
Oktatás
A pályázat elérhetősége:
http://maximulation.com
seoseeker

Online elemzés értékei

Technikai
index:
72%
Tartalmi
index:
53%
Népszerűségi
index:
15%

Marketing célok:

A Maximulation egy olyan üzleti szimulációs platform, ahol fiktív cégeket irányítva tapasztalhatóak meg a gazdasági elképzeléseink a gyakorlatba ültetve, kockázatmentesen. A gyorsan elavuló lexikális tudás helyett a hosszú távon is alkalmazható készségek fejlesztését tűztük ki célul. Többek között fejlődik a felhasználók döntéshozatali, elemzési készsége, komplex látásmódja, csapatmunkában nyújtott teljesítménye és az üzleti szemléletmódja. Tevékenységeink négy fő terület mentén csoportosulnak: középiskolai oktatás, felsőoktatás, céges tréningek és tanulmányi versenyek szervezése és lebonyolítása. Ezen területek célcsoportjai eltérőek, más-más elem hangsúlyozandó az irányukba történő kommunikáció terén, ugyanakkor a Maximulation márka egy közös egységet képvisel, ezért a négy, korábban különálló területet az új honlapunk egységes arculata alatt jelenítettük meg.

Célcsoport:

Középiskolai és felsőoktatásban szereplő oktatók, tanárok és diákjaik, hallgatóik, valamint speciális céges tréninget, továbbképzést kereső üzleti szereplők.
Vissza

További pályaművek a kategóriában