Közértplusz Zrt. hazai online élelmiszeráruház bemutatása

Közértplusz Zrt.

Kategória:
E-kereskedelem
A pályázat elérhetősége:
https://www.kozertplusz.hu/
Szavazás állása 5

Marketing célok:

Fő célkitűzésünk egy olyan hazai online élelmiszer szupermarket működtetése, ahol a vásárlók úgy intézhetik a nagybevásárlást, hogy azzal elsősorban a hazai termékek előállítóit és a magyar termelőket támogatják. Éppen ezért teljes szortimentünk legalább 90%-a hazai áru, széles választékú termékeink pedig gondosan válogatott és ellenőrzött forrásból származnak, és rövid ellátási lánccal kerülnek a termelőtől a fogyasztó asztalára. A megrendelések ún. rövid ellátási lánc keretében juttatjuk el a vásárlókhoz, ami kevés szereplő bevonásával és gyors piacra jutással garantálja, hogy mindig friss, minőségi alapanyag kerüljön az asztalra. A vásárlók könnyebb tájékozódása érdekében kialakításra kerültek a termékkategóriák, ahol az egyes főkategóriákon belül számos alkategóriából választhatnak az érdeklődők. Követve a piaci trendeket több olyan kiegészítő szolgáltatást is nyújt a webshop (mint például folyamatos akciók, beváltható KözértPontok, Közért+ Hűségprogram, ajánlói program, ingyenes kiszállítás), amely maximálisan támogatja a vásárlási élményt és a vevői elégedettséget, valamint pénzt takaríthatnak meg ügyfeleink. A fogyasztói elvárásoknak történő megfelelés érdekében elindult az aznapi kiszállítás, így akár 3 órán belül megtörténik a házhoz szállítás Budapesten és vonzáskörzetében. Nagyon büszkék vagyunk, hogy MagyarBrands díjat nyertünk az Innovatív Márka kategóriában, mely ismételt bizonyítéka a megbízhatóság és a minőség mellett történő elkötelezettségünknek.

Célcsoport:

Kiszállítási területeinken élő aktív internet használók.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában