Lux B2C

Cafe Design Kft.

Kategória:
Márkasite
A pályázat elérhetősége:
http://www.luxinternational.com
Szavazás állása 25
seoseeker

Online elemzés értékei

Technikai
index:
73%
Tartalmi
index:
89%
Népszerűségi
index:
51%

Marketing célok:

A Luxinternational.com nemzetközi honlap 17 ország számára nyújtott online platformot. Újratervezése és fejlesztése elsősorban azt a célt szolgálta, hogy a kor igényeinek megfelelő, reszponzív, leadek generálására alkalmas, ügyfélélményt és magasabb ügyfélelégedettséget nyújtó honlapot biztosítsunk a felhasználók részére. Célközönség, felhasználók A meglévő ügyfélkör 60-65+ korosztályba tartozik, ezért kiemelt figyelmet szenteltünk a nagy ikonoknak, olvashatóságnak. Azonban nem titkolt cél nyitni a fiatalabb generáció irányába. Elsősorban egészségközpontú “LOHAS” kategóriába sorolható, nagyvárosban élő családokat szeretnénk megszólítani. Az újratervezéstől 3 alapvető cél megvalósulását várjuk 1. A honlap, mint a Lux brand digitalis kiterjesztése, erős márkajelenlét vizuális és tartalmi megjelenítése, továbbá a Lux életérzés online vetülete. 2. A website, mint értékesítést támogató csatorna, digitalis eszköz, amely tovább növeli a leányvállalatokhoz beérkező leadek számát. 3. Ügyféltámogatás, a problémák azonosítása segíti a könnyebb szervízelérést és növeli a hatékonyságot.

Célcsoport:

30+ A, B kategóriás, környezetére igényes férfiak nők egyaránt.
Vissza

További pályaművek a kategóriában