A Swiss Laboratory online megjelenése

Swiss Laboratory Kft.

Kategória:
Márkasite
A pályázat elérhetősége:
https://www.swisslaboratory.com/hu/landing
Szavazás állása 428
seoseeker

Online elemzés értékei

Technikai
index:
74%
Tartalmi
index:
72%
Népszerűségi
index:
33%

Marketing célok:

Mindössze három éve indult és vállalkozott a világpiac meghódítására a svájci DeLaVie italcsalád, de ma már több mint 40 országban elérhető és kínálja a napi vitaminfogyasztás friss, kényelmes dimenzióját. A Swiss Laboratory kft. által forgalmazott DeLaVie vitaminitalt 2017-ben a Dubai Ital Világkiállításon a leginnovatívabb egészséges ital kategóriában ítélte a legjobbnak rangos zsűri, így elvárás is volt a piac oldaláról a megújulás. Az idei év számtalan újdonsága között két újradefiniált, egy kifejezetten aktív, mozgalmas életet élőknek szánt és egy a szépségre kívül-belül kiemelt figyelmet fordítóknak címzett ital szerepelt, így itt volt az ideje az innovációnak az online térben is. Ennek egyik lépése volt egy reszponzív, a legújabb technológiákat alkalmazó weboldal és az ahhoz kapcsolódó webshop és webiroda fejlesztése. “Nem elég a színvonalas beltartalom, fontos, hogy már az első találkozás a márkánkkal unikális és minőségi nyomot hagyjon a leendő fogyasztóinkban!” - alapítók

Célcsoport:

Egészségtudatos, éntudatos és aktív életet előknek, akiknek fontos, hogy magas minőségű forrásból töltsék fel a szervezetük természetes raktárait nap mint nap.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában