Magyar Bor - Személyesen

Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt

Kategória:
Hungarikum, Közösségi , Kultúra, Turizmus, Kereskedelem
A pályázat elérhetősége:
https://bor.hu

Marketing célok:

A Magyar Turisztikai Ügynökség 2019-ben hívta életre az ágazat teljes támogatását élvező magyar közösségi bormárkát, a Magyar bor – Személyesen márkakoncepciót, valamint a nagyközönség számára kialakított digitális platformot, a bor.hu-t. A weboldal letisztult képanyaggal, borrégiókat és borvidéket bemutató leírásokkal, térképpel, a magyar bor legfontosabb jellemzőit és tudnivalóit összegző tartalmakkal indult el, azóta folyamatosan bővül és szépül. Ma már minden hazai borturista számára elengedhetetlen felület, hisz megtalálható rajta egy több, mint 370 hazai borászat részletező kereső, minden népszerű és kevésbé ismert hazai szőlőfajta és borstílus, továbbá folyamatosan frissülő magazincikkek, eseményajánlók jelennek meg a felületen..

Célcsoport:

Magyarország és külföld, 25-65 korosztály, gasztronómiai utazás, borok iránt érdeklődők

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában