Béres weboldal

Béres Gyógyszergyár Zrt.

Kategória:
Márkasite
A pályázat elérhetősége:
https://www.beres.hu/

Marketing célok:

A Béres esetében a marketingcélok elválaszthatatlanok a Béres márka építésétől, a két terület egyensúlyának megteremtése a weboldal kialakításánál is fontos szempont volt. A felhasználók igényeire optimalizált, mobile-first, látványos, letisztult weboldalt hoztunk létre. Látogatóink jelentős része termékeink kapcsán érkezik az oldalra, eligazodásukat szerettük volna minél több elemmel segíteni: például szezonális ajánlatokkal, kiemelt kategóriákkal és szűrőkkel. A termékek aloldalain átláthatóan, strukturáltan rendeztük el az információkat, és a BENU webáruházával együttműködve azonnali online vásárlást is lehetővé tettünk. A Bérest hazánkban az egészség szakértőjeként ismerik és tisztelik. A Béres Egészség magazin új digitális verziójával, valamint az alapító, id. dr. Béres József élettörténetét bemutató blog beépítésével ezt a szerepünket szeretnénk tovább mélyíteni. Létrehoztuk modern sajtószobánkat, és megújítottuk Karrier oldalunkat, ahol leendő munkatársaink könnyen megtalálják aktuális állásajánlatainkat, elmondjuk, miért érdemes a Béreshez jelentkezniük, és egy űrlappal lehetőséget adunk rá, hogy ezt azonnal megtegyék.

Célcsoport:

Elsősorban 35 év feletti nők, akik a saját, valamint családjuk egészségmegőrzéséről gondoskodnak.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában