edesburgonya.bio

DX Labz, Kriston Gábor E.V.

Kategória:
Agrár
A pályázat elérhetősége:
https://edesburgonya.bio/
seoseeker

Online elemzés értékei

Technikai
index:
78%
Tartalmi
index:
71%
Népszerűségi
index:
48%

Marketing célok:

Az első perctől kezdve arra törekedtünk, hogy olyan online teret hozzunk létre, amelyben mindenki gyorsan megtalálja azt az információt, amit keres. Tematikus, egy-egy célcsoportnak szóló aloldalakkal, információs termékoldalakkal, valamint kényelmes és gyors rendeléssel segítjük vásárlóinkat. Az ő kiszolgálásukra vagyunk a legbüszkébbek. Rengeteg energiát fektetünk abba, hogy a legjobb minőséget kapják, és a házhozszállítás időtartalmát is minimálisra csökkentsük. Nagyon sokan jelezték már felénk, hogy szinte sehol sem tapasztalt törődést és gyorsaságot tapasztalnak nálunk. Talán ez az egyik védjegyünk is már. Az oldalon, a közöségi médiában és az összes marketingcsatornánkon megjelenő tartalmakban és megoldásoknál is ezt a színvonalat képviseljük. Olyan minőségi formában, ami egy sokak számára "csupán" egyszerű agrárnövény termelőjétől talán nem is lenne elvárt. Szerintünk viszont ez a minimum, és valahol példát is szeretnénk mutatni, hogy ma Magyarországon mire is képes egy cég, ha nem kullog, hanem követi, vagy néha akár diktálja is az iramot. Egy cél vezérel minket. Minél több ember ismerje meg az édesburgonyát, és a helyes irányt egyre több médiaszereplés, növekvő és elkötelezett követőtábor, valamint elégedett vásárlók igazolják vissza.

Célcsoport:

Egészséges táplálkozás iránt érdeklődők

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában